Rok szkolny 2011/2012
l.p |
Nazwisko prowadzącego |
Temat spotkania |
1 |
Kosińska Monika |
Ryzyko dysleksji; uczeń wyjeżdżający za granicę i powracający; praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
2 |
Lech Henryka |
Młodzież dyslektyczna w szkołach ponadpodstawowych |
3 |
Machulska Beata |
Szkolenie z zakresu konstruowania Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym |
4 |
Macyra Agnieszka |
Profilaktyka i wczesna interwencja logopedyczna dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i młodszych od 0 do 3 roku życia Wpływ zaburzeń mowy na naukę w szkole; |
5 |
Mioduszewska Beata |
Podniesienie efektywności kształcenia uczniów za specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; podstawy prawne, model pracy z uczniem z spe; wspieranie dziecka w planowaniu kariery edukacyjno zawodowej |
6 |
Napieralska Alicja |
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka; profilaktyka i wczesna interwencja logopedyczna; sytuacja szkolna dziecka z zaburzeniami mowy |
7 |
Prusinowska Kinga |
Dzieci ze spectrum autyzmu w szkole – propozycje terapeutyczne; wspieranie dziecka z autyzmem/ nadpobudliwością w warunkach domowych |
8 |
Różalska Ewelina |
Dojrzałość szkolna – jak rozpoznać, czy dziecko jest gotowe do nauki szkolnej; pomoc dziecku z uszkodzonym wzrokiem – w domu i w szkole; Szkolenie z zakresu konstruowania Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych dla dzieci słabo widzących i niewidomych |
9 |
Szprych Anna |
Dziecko nadpobudliwe w domu i szkole – jak mu pomóc? Dziecko z uszkodzonym słuchem w szkole masowej. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci/uczniów? Szkolenie z zakresu konstruowania Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych dla dzieci niesłyszących i słabosłyszących |
10 |
Włodarczyk –Dudka Monika |
Wczesne wspomaganie rozwoju – formy i sposoby stymulacji rozwoju małego dziecka; adaptacja dziecka w przedszkolu i szkole. |